Кількість звернень, що надійшли до виконкому Саксаганської районної у місті ради
за І півріччя 2018 року (за видами реєстрації)


Письмові місцеві 196 Міськвиконком 187
Матеріальна допомога 78 Криворізький ресурсний центр 152
Пряма телефонна лінія міського голови 39 Депутатські звернення 88
Пряма телефонна лінія голови районної у місті ради 136 Особистий прийом 130
Урядова гаряча лінія 738 Контакт-центр голови ОДА 473


Моніторинг звернень, що надійшли до виконкому Саксаганської районної у місті ради
за І півріччя 2018 року (за змістом питання)


Комунальне господарство 1865 Соціальний захист 208
Охорона здоров’я 22 Діяльність органів місцевого самоврядування 14
Дотримання законності та охорона правопорядку 51 Житлова політика 48
Транспорт і зв'язок 62 Релігія 10
Економіка та підприємництво 76 Освіта, інтелектуальна діяльність 12



Протягом 1 півріччя 2018 року до виконкому районної у місті ради надійшло 753 звернення громадян; на особистий прийом до керівництва виконкому районної у місті ради звернулося 125 мешканців району (17 % від загальної кількості звернень), 130 (17 %) звернень, надійшло на «пряму телефонну лінію» голови районної у місті ради, зареєстровано 498 письмових звернень (66 %), із них: з виконкому міської ради – 364 (73 %), розглянуто чотири електронні петиції.
У 1 півріччі поточного року до виконкому районної у місті ради звернулося 1912 мешканців, 117 громадян належать до пільгових категорій.
З 865 питань, порушених у зверненнях громадян, найбільша кількість стосується: житлово-комунального господарства – 551 (64 %), соціального захисту населення – 111 (13 %), забезпечення законності та охорони правопорядку – 39 (5 %).
Виконкомом районної у місті ради також розглянуто: 224 звернення, що надійшли від державної установи «Урядовий контактний центр»; 960 звернень, що надійшли від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» та 146 звернень, що надійшли від Криворізького ресурсного центру.
У більшості цих звернень громадяни порушують питання житлово-комунального господарства, які не вирішуються на місцевому рівні (1185).
З метою вдосконалення роботи з розгляду звернень громадян виконкомом районної у місті ради проводиться щотижневий контроль виконання звернень громадян в телефонному режимі.
Крім того, стан роботи зі зверненнями громадян щотижня обговорюється на апаратних нарадах при голові районної у місті ради та на районному штабі з підготовки житлового фонду об’єктів соцкультпобуту та комунального призначення до експлуатації в осінньо-зимовий період 2018-2019 років.
17 січня 2018 року на засіданні виконкому районної у місті ради розглянуто питання “Про стан роботи зі зверненнями громадян у виконкомі Саксаганської районної у місті ради у 2017 році”, проаналізовано роботу структурних підрозділів виконкому районної у місті ради та підприємств-надавачів послуг району щодо виконання Закону України “Про звернення громадян”, прийнято відповідне рішення. Інформацію про хід його виконання буде заслухано на засіданні виконкому районної у місті ради в липні поточного року. За звітний період відбулося шість єдиних днів інформування трудових колективів, п’ять інформаційних зустрічей з трудовими колективами району, а також 25 виїзних прийомів громадян керівництвом виконкому районної у місті ради.