Кількість звернень, що надійшли до виконкому Саксаганської районної у місті ради
за І квартал 2018 року (за видами реєстрації)


Письмові місцеві 90 Міськвиконком 85
Матеріальна допомога 39 Криворізький ресурсний центр 53
Пряма телефонна лінія міського голови 20 Депутатські звернення 35
Пряма телефонна лінія голови районної у місті ради 67 Особистий прийом 54
Урядова гаряча лінія 359 Контакт-центр голови ОДА 258


Моніторинг звернень, що надійшли до виконкому Саксаганської районної у місті ради
за І квартал 2018 року (за змістом питання)


Комунальне господарство 904 Соціальний захист 104
Охорона здоров’я 7 Релігія 5
Дотримання законності та охорона правопорядку 29 Житлова політика 24
Транспорт і зв'язок 23 Діяльність органів місцевого самоврядування 8
Економіка та підприємництво 24 Сім’я, діти, молодь 4



За 1 квартал 2018 року до виконкому районної у місті ради надійшло 321 звернення громадян; на особистий прийом до керівництва виконкому районної у місті ради звернулося 50 мешканців району (16 % від загальної кількості звернень), 59 звернень (18 %) надійшло на “пряму телефонну лінію” голови районної у місті ради, зареєстровано 212 письмових звернень (66 %), із них: з виконкому міської ради – 97 (46 %).
Протягом 1 кварталу поточного року до виконкому районної у місті ради звернувся 741 мешканець району, 50 громадян належить до пільгових категорій, а саме: - учасник вій ни – 2 - діти війни – 7; - інваліди ІІ та ІІІ групи – 16; - учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 8; - учасник АТО – 5; - ветеран праці – 4; - багатодітні сім’ї та одинокі матері – 5.
З 373 питань, порушених у зверненнях громадян, найбільша кількість стосується: житлово-комунального господарства – 241 (65 %), соціального захисту населення – 55 (15 %), забезпечення законності та охорони правопорядку – 23 (6 %).
Виконкомом районної у місті ради за 1 квартал 2018 року розглянуто: 319 звернень, що надійшли від державної установи “Урядовий контактний центр”; 267 звернень, що надійшли від контакт-центру “Гаряча лінія голови облдержадміністрації” та 42 звернення, що надійшли від Криворізького ресурсного центру.
Більшість цих звернень стосуються вирішення питань житлово-комунального господарства (559).
З метою вдосконалення роботи з розгляду звернень громадян виконкомом районної у місті ради проводиться щотижневий контроль виконання звернень громадян в телефонному режимі.
Крім того, стан роботи зі зверненнями громадян у виконкомі районної у місті ради щотижня обговорюється на апаратних нарадах при голові районної у місті ради та на районному штабі з підготовки житлового фонду об’єктів соцкультпобуту та комунального призначення до експлуатації в осінньо-зимовий період 2017-2018 років.
Організація роботи зі зверненнями громадян знаходиться на контролі виконкому районної у місті ради, проводиться постійна робота щодо покращення стану розгляду звернень громадян, якісного та своєчасного їх розгляду.
Щомісячно на офіційному веб-сайті виконкому районної у місті ради оприлюднюється узагальнена інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян.
17 січня 2018 року на засіданні виконкому районної у місті ради розглянуто питання “Про стан роботи зі зверненнями громадян у виконкомі Саксаганської районної у місті ради у 2017 році”, проаналізовано роботу виконавчих органів районної у місті ради та підприємств-надавачів послуг району щодо виконання Закону України “Про звернення громадян”, прийнято відповідне рішення. Інформацію про хід його виконання буде заслухано на засіданні виконкому районної у місті ради в липні поточного року.
Рішенням передбачено проведення спільних засідань «круглого столу» щодо розгляду питань, порушених в зверненнях громадян для налагодження ефективної взаємодії між виконкомом районної у місті ради та підприємствами-надавачами послуг, вдосконалення роботи “гарячих ліній” підприємств-надавачів послуг.
Протягом 1 кварталу 2018 року відбулося три єдиних днів інформування трудових колективів, дві інформаційні зустрічі з трудовими колективи, проведено 15 виїзних прийомів громадян керівництвом виконкому районної у місті ради.