Кількість звернень, що надійшли до виконкому Саксаганської районної у місті ради
за травень 2019 року (за видами реєстрації)


Письмові місцеві 35 Міськвиконком 23
Матеріальна допомога 8 Криворізький ресурсний центр 54
Пряма телефонна лінія міського голови 9 Депутатські звернення 9
Пряма телефонна лінія голови районної у місті ради 15 Особистий прийом 30
Урядова гаряча лінія 78 Контакт-центр голови ОДА 72


Моніторинг звернень, що надійшли до виконкому Саксаганської районної у місті ради
за травень 2019 року (за змістом питання)


Комунальне господарство 255 Соціальний захист 36
Освіта 1 Діяльність органів місцевого самоврядування 1
Дотримання законності та охорона правопорядку 12 Житлова політика 9
Транспорт і зв'язок 14 Земельні відносини 1
Економіка та підприємництво 26 Охорона здоров’я 1



Протягом травня 2019 року до виконкому районної у місті ради надійшло 114 звернень громадян; на особистий прийом до керівництва виконкому районної у місті ради звернулося 24 мешканця району (21 % від загальної кількості звернень), 18 (16 %) звернень, надійшло на «пряму телефонну лінію» голови районної у місті ради, зареєстровано 82 письмові звернення (63 %), із них: з виконкому міської ради – 26 (23 %).
У травні поточного року до виконкому районної у місті ради звернулося 238 мешканців, із яких 60 громадян належить до пільгових категорій.
Зі 129 питань, що порушено у зверненнях громадян, найбільша кількість стосується: житлово-комунального господарства – 83 (64 %), соціального захисту населення – 17 (13 %).
Виконкомом районної у місті ради також розглянуто: 86 звернень, що надійшли від державної установи «Урядовий контактний центр»; 74 звернення, що надійшли від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» та 47 звернень, що надійшли від Криворізького ресурсного центру.
У більшості цих звернень громадяни порушують питання житлово-комунального господарства, які не вирішуються на місцевому рівні (154).
З метою вдосконалення роботи з розгляду звернень громадян виконкомом районної у місті ради проводиться щотижневий контроль виконання звернень громадян в телефонному режимі.
Крім того, стан роботи зі зверненнями громадян щотижня обговорюється на апаратних нарадах при голові районної у місті ради.
За звітний період відбулася одна інформаційна зустріч з трудовим колективом району та один Єдиний день інформування трудового колективу.