Кількість звернень, що надійшли до виконкому Саксаганської районної у місті ради
за 2017 рік (за видами реєстрації)


Письмові місцеві 437 Міськвиконком 278
Матеріальна допомога 215 Криворізький ресурсний центр 237
Пряма телефонна лінія міського голови 84 Депутатські звернення 209
Пряма телефонна лінія голови районної у місті ради 519 Особистий прийом 265
Урядова гаряча лінія 1459 Контакт-центр голови ОДА 1321


Моніторинг звернень, що надійшли до виконкому Саксаганської районної у місті ради
за 2017 рік (за змістом питання)


Комунальне господарство 4208 Соціальний захист 463
Земельні відносини 24 Освіта 32
Дотримання законності та охорона правопорядку 160 Житлова політика 67
Транспорт і зв'язок 119 Діяльність органів місцевого самоврядування 34
Економіка та підприємництво 113 Сім’я, діти, молодь 47



За 2017рік до виконкому районної у місті ради надійшло1703 звернення громадян; на особистий прийом до керівництва виконкому районної у місті ради звернулося 259 мешканців району (15% від загальної кількості звернень), 514 звернень (30%), надійшло на «пряму телефонну лінію» голови районної у місті ради, письмових зареєстровано 930 звернень (55%), із них: з виконкому міської ради – 283 (30%).
Протягом року до виконкому районної у місті ради звернулося 3507 мешканців, 253 громадянина належать до пільгових категорій.
З 1914 питань, порушених у зверненнях громадян, найбільша кількість стосується: житлово-комунального господарства – 1137 (59%), соціального захисту населення – 290 (15%).
Протягом 2017 року відбулося дванадцять Днів інформування трудового колективу, п’ятдесят три виїзні прийоми громадян керівництвом виконкому районної у місті ради та одинадцять інформаційних зустрічей з трудовими колективами.
Щоп’ятниці, на годинах контролю у структурних підрозділах виконкому районної у місті ради аналізується стан виконавчої дисципліни щодо розгляду звернень громадян. Щотижня на апаратній нараді з керівниками структурних підрозділів та іншими спеціалістами виконкому районної у місті ради, а також на районному штабі з підготовки житлового фонду об’єктів соцкультпобуту та комунального призначення до експлуатації в осінньо-зимовий період 2017-2018 років, аналізується характер одержаних звернень за тиждень, строки та якість їх розгляду.
Додатково повідомляємо, що виконкомом районної у місті ради за 2017 рік розглянуто: 1447 звернень, що надійшли від державної установи «Урядовий контактний центр»; 1310 звернень, що надійшли від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації», 231 звернення, що надійшли від Криворізького ресурсного центру.
Більшість цих звернень стосуються вирішення питань житлово-комунального господарства (2721).