Кількість звернень, що надійшли до виконкому Саксаганської районної у місті ради
за жовтень 2018 року (за видами реєстрації)


Письмові місцеві 43 Міськвиконком 38
Матеріальна допомога 11 Криворізький ресурсний центр 34
Пряма телефонна лінія міського голови 3 Електронні петиції 1
Пряма телефонна лінія голови районної у місті ради 13 Особистий прийом 35
Урядова гаряча лінія 131 Контакт-центр голови ОДА 125


Моніторинг звернень, що надійшли до виконкому Саксаганської районної у місті ради
за жовтень 2018 року (за змістом питання)


Комунальне господарство 377 Соціальний захист 43
Охорона здоров’я 4 Діяльність органів місцевого самоврядування 2
Дотримання законності та охорона правопорядку 14 Житлова політика 11
Транспорт і зв'язок 16 Захист прав дітей 3
Економіка та підприємництво 13 Праця і заробітна плата 2



Протягом жовтня 2018 року до виконкому районної у місті ради надійшло 150 звернень громадян; на особистий прийом до керівництва виконкому районної у місті ради звернулося 40 мешканців району (27 % від загальної кількості звернень), 15 (10 %) звернень, надійшло на «пряму телефонну лінію» голови районної у місті ради, зареєстровано 95 письмових звернень (63 %), із них: з виконкому міської ради – 42 (44 %) та одна електронна петиція.
У жовтні поточного року до виконкому районної у місті ради звернулося 447 мешканців, 18 громадян належать до пільгових категорій.
Зі 194 питань, порушених у зверненнях громадян, найбільша кількість стосується: житлово-комунального господарства – 142 (73 %), соціального захисту населення – 20 (10 %), забезпечення законності та охорони правопорядку – 11 (6 %).
Виконкомом районної у місті ради також розглянуто: 131 звернення, що надійшли від державної установи «Урядовий контактний центр»; 131 звернення, що надійшли від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» та 35 звернень, що надійшли від Криворізького ресурсного центру.
У більшості цих звернень громадяни порушують питання житлово-комунального господарства, які не вирішуються на місцевому рівні (262).
З метою вдосконалення роботи з розгляду звернень громадян виконкомом районної у місті ради проводиться щотижневий контроль виконання звернень громадян в телефонному режимі.
Крім того, стан роботи зі зверненнями громадян щотижня обговорюється на апаратних нарадах при голові районної у місті ради та на районному штабі з підготовки житлового фонду об’єктів соцкультпобуту та комунального призначення до експлуатації в осінньо-зимовий період 2018-2019 років.
За звітний період відбувся один єдиний день інформування трудового колективу, одна інформаційна зустріч з трудовим колективом району, а також чотири виїзних прийомів громадян керівництвом виконкому районної у місті ради.