Кількість звернень, що надійшли до виконкому Саксаганської районної у місті ради
за грудень 2018 року (за видами реєстрації)


Письмові місцеві 40 Міськвиконком 26
Матеріальна допомога 12 Криворізький ресурсний центр 34
Пряма телефонна лінія міського голови 13 Депутатські звернення 7
Пряма телефонна лінія голови районної у місті ради 15 Особистий прийом 20
Урядова гаряча лінія 156 Контакт-центр голови ОДА 150


Моніторинг звернень, що надійшли до виконкому Саксаганської районної у місті ради
за грудень 2018 року (за змістом питання)


Комунальне господарство 397 Соціальний захист 43
Фінансова, податкова, митна політика 1 Діяльність органів місцевого самоврядування 4
Дотримання законності та охорона правопорядку 16 Житлова політика 16
Транспорт і зв'язок 3 Земельні відносини 1
Економіка та підприємництво 9



Протягом грудня 2018 року до виконкому районної у місті ради надійшло 125 звернень громадян; на особистий прийом до керівництва виконкому районної у місті ради звернувся 21 мешканець району (16 % від загальної кількості звернень), 13 (11 %) звернень, надійшло на «пряму телефонну лінію» голови районної у місті ради, зареєстровано 91 письмове звернення (73 %), із них: з виконкому міської ради – 43 (34 %).
У грудні поточного року до виконкому районної у місті ради звернувся 251 мешканець, із яких 16 громадян належать до пільгових категорій.
Зі 135 питань, порушених у зверненнях громадян, найбільша кількість стосується: житлово-комунального господарства – 86 (64 %), соціального захисту населення – 18 (13 %).
Виконкомом районної у місті ради також розглянуто: 190 звернень, що надійшли від державної установи «Урядовий контактний центр»; 259 звернень, що надійшли від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» та 27 звернень, що надійшли від Криворізького ресурсного центру.
У більшості цих звернень громадяни порушують питання житлово-комунального господарства, які не вирішуються на місцевому рівні (453).
З метою вдосконалення роботи з розгляду звернень громадян виконкомом районної у місті ради проводиться щотижневий контроль виконання звернень громадян в телефонному режимі.
Крім того, стан роботи зі зверненнями громадян щотижня обговорюється на апаратних нарадах при голові районної у місті ради та на районному штабі з підготовки житлового фонду об’єктів соцкультпобуту та комунального призначення до експлуатації в осінньо-зимовий період 2018-2019 років.
За звітний період відбувся один єдиний день інформування трудового колективу, одна інформаційна зустріч з трудовим колективом району, а також чотири виїзних прийомів громадян керівництвом виконкому районної у місті ради.