Кількість звернень, що надійшли до виконкому Саксаганської районної у місті ради
за червень 2019 року (за видами реєстрації)


Письмові місцеві 26 Міськвиконком 19
Матеріальна допомога 4 Криворізький ресурсний центр 38
Пряма телефонна лінія міського голови 2 Депутатські звернення 11
Пряма телефонна лінія голови районної у місті ради 7 Особистий прийом 18
Урядова гаряча лінія 133 Контакт-центр голови ОДА 50


Моніторинг звернень, що надійшли до виконкому Саксаганської районної у місті ради
за червень 2019 року (за змістом питання)


Комунальне господарство 222 Соціальний захист 53
Освіта 1 Діяльність органів місцевого самоврядування 1
Дотримання законності та охорона правопорядку 19 Житлова політика 2
Транспорт і зв'язок 7 Земельні відносини 2
Економіка та підприємництво 9 Сімейна політика. Захист дітей 3



Протягом червня 2019 року до виконкому районної у місті ради надійшло 98 звернень громадян: на особистий прийом до керівництва виконкому районної у місті ради звернувся 41 мешканець району (42 % від загальної кількості звернень), 6 (6 %) звернень надійшло на «пряму телефонну лінію» голови районної у місті ради, зареєстровано 51 письмове звернення (52 %), із них: з виконкому міської ради – 28 (29 %).
У червні поточного року до виконкому районної у місті ради звернулось 430 мешканців, із яких 54 громадянина належать до пільгової категорії.
Зі 118 питань, що порушено у зверненнях громадян, найбільша кількість стосується: житлово-комунального господарства – 71 (60 %).
Виконкомом районної у місті ради також розглянуто: 125 звернень, що надійшли від державної установи «Урядовий контактний центр»; 52 звернення, що надійшли від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» та 40 звернень, що надійшли від Криворізького ресурсного центру.
У більшості цих звернень громадяни порушують питання житлово-комунального господарства, які не вирішуються на місцевому рівні (162).
З метою вдосконалення роботи з розгляду звернень громадян виконкомом районної у місті ради проводиться щотижневий контроль виконання звернень громадян в телефонному режимі.
Крім того, стан роботи зі зверненнями громадян щотижня обговорюється на апаратних нарадах при голові районної у місті ради.
За звітний період відбулось дві інформаційні зустрічі з трудовими колективами району та один Єдиний день інформування трудового колективу.