Кількість звернень, що надійшли до виконкому Саксаганської районної у місті ради
за лютий 2019 року (за видами реєстрації)


Письмові місцеві 35 Міськвиконком 23
Матеріальна допомога 16 Криворізький ресурсний центр 50
Пряма телефонна лінія міського голови 7 Депутатські звернення 18
Пряма телефонна лінія голови районної у місті ради 17 Особистий прийом 52
Урядова гаряча лінія 94 Контакт-центр голови ОДА 89


Моніторинг звернень, що надійшли до виконкому Саксаганської районної у місті ради
за лютий 2019 року (за змістом питання)


Комунальне господарство 303 Соціальний захист 50
Освіта 4 Діяльність органів місцевого самоврядування 6
Дотримання законності та охорона правопорядку 9 Житлова політика 13
Транспорт і зв'язок 8 Діяльність органів виконавчої влади 4
Економіка та підприємництво 11 Захист прав дітей 3



Протягом лютого 2019 року до виконкому районної у місті ради надійшло 170 звернень громадян; на особистий прийом до керівництва виконкому районної у місті ради звернулось 64 мешканця району (37 % від загальної кількості звернень), 15 (9 %) звернень, надійшло на «пряму телефонну лінію» голови районної у місті ради, зареєстровано 91 письмове звернення (54 %), із них: з виконкому міської ради – 36 (21 %).
У лютому поточного року до виконкому районної у місті ради звернулось 365 мешканців, із яких 121 громадянин належить до пільгової категорії.
Зі 205 питань, що порушено у зверненнях громадян, найбільша кількість стосується: житлово-комунального господарства – 142 (69 %), соціального захисту населення – 27 (13 %).
Виконкомом районної у місті ради також розглянуто: 106 звернень, що надійшли від державної установи «Урядовий контактний центр»; 116 звернень, що надійшли від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» та 42 звернення, що надійшли від Криворізького ресурсного центру.
У більшості цих звернень громадяни порушують питання житлово-комунального господарства, які не вирішуються на місцевому рівні (208).
З метою вдосконалення роботи з розгляду звернень громадян виконкомом районної у місті ради проводиться щотижневий контроль виконання звернень громадян в телефонному режимі.
Крім того, стан роботи зі зверненнями громадян щотижня обговорюється на апаратних нарадах при голові районної у місті ради та на районному штабі з підготовки житлового фонду об’єктів соцкультпобуту та комунального призначення до експлуатації в осінньо-зимовий період 2018-2019 років.
За звітний період відбувся один Єдиний день інформування трудового колективу та одна інформаційна зустріч з трудовим колективом району.
20 лютого 2019 року на засіданні виконкому районної у місті ради розглянуто питання “Про стан роботи зі зверненнями громадян у виконкомі Саксаганської районної у місті ради у 2018 році”, проаналізовано роботу виконавчих органів районної у місті ради та підприємств-надавачів послуг району щодо виконання Закону України “Про звернення громадян”, прийнято відповідне рішення. Інформацію про хід його виконання буде заслухано на засіданні виконкому районної у місті ради в липні поточного року.