Кількість звернень, що надійшли до виконкому Саксаганської районної у місті ради
за серпень 2018 року (за видами реєстрації)


Письмові місцеві 287 Міськвиконком 36
Матеріальна допомога 11 Криворізький ресурсний центр 33
Пряма телефонна лінія міського голови 10 Прокуратура 2
Пряма телефонна лінія голови районної у місті ради 18 Особистий прийом 20
Урядова гаряча лінія 171 Контакт-центр голови ОДА 125


Моніторинг звернень, що надійшли до виконкому Саксаганської районної у місті ради
за серпень 2018 року (за змістом питання)


Комунальне господарство 378 Соціальний захист 25
Охорона здоров’я 3 Екологія 4
Дотримання законності та охорона правопорядку 279 Житлова політика 8
Транспорт і зв'язок 5 Земельні відносини 3
Економіка та підприємництво 12 Освіта, інтелектуальна діяльність 2



У серпні 2018 року до виконкому районної у місті ради надійшло 367 звернень громадян; на особистий прийом до керівництва виконкому районної у місті ради звернулось 71 мешканець району (19 % від загальної кількості звернень), 8 звернень (2 %) надійшло на “пряму телефонну лінію” голови районної у місті ради, зареєстровано 288 письмових звернень (78 %), із них: з виконкому міської ради – 43 (11 %).
Протягом серпня поточного року до виконкому районної у місті ради звернулося 367 мешканців, із них 13 громадян належить до пільгових категорій, а саме:

- діти війни – 3;

- ветерани праці – 1;

- інваліди І та ІІІ групи – 7;

- багатодітні сім’ї та одинокі матері – 2;


Із 373 питань, порушених у зверненнях громадян, найбільша кількість стосується: забезпечення законності та правопорядку – 250 ( 67%), житлово-комунального господарства – 81 (22 %), соціального захисту населення – 18 (5 %).
Виконкомом районної у місті ради у серпні 2018 року також розглянуто: 173 звернення, що надійшли від державної установи “Урядовий контактний центр”; 132 звернення, що надійшли від контакт-центру “Гаряча лінія голови облдержадміністрації” та 31 звернення, що надійшли від Криворізького ресурсного центру.
Більшість цих звернень стосуються вирішення питань житлово-комунального господарства (296).
З метою вдосконалення роботи з розгляду звернень громадян виконкомом районної у місті ради проводиться щотижневий контроль виконання звернень громадян в телефонному режимі.
Крім того, стан роботи зі зверненнями громадян у виконкомі районної у місті ради щотижня обговорюється на апаратних нарадах при голові районної у місті ради та на районному штабі з підготовки житлового фонду об’єктів соцкультпобуту та комунального призначення до експлуатації в осінньо-зимовий період 2018-2019 років.
Щомісячно на офіційному веб-сайті виконкому районної у місті ради оприлюднюється узагальнена інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян.